Thursday, December 30, 2010

gila bola sekejap





assalamualaikum dan salam 1 Malaysia u'all .


tengok tu..ada tulis YOU kat situ, YOU tu aku la tu.



hari ni, hari kamis 30 / 12 / 2010, satu Malaysia heboh pasal kejayaan pasukan bola sepak negara yang da berjaya menang piala suzuki AFF semalam kat stadium gelora bung karno. (kalau salah sori ya)


" YES YES YES YES YES YES YES YES !!! "


korang yang dok melangok kat rumah, restoran ataupon dalam jamban pastu layan match bola ni kat phone gabak korang, tahniah aku ucapkan sebab korang pon berjaya gak.


" berjaya tengok match ni secara live "


apa masalah dengan aku? aku tusyen. kelas aku stat btol btol pukul 8.00 malam, iaitu masa sepak mula match bola tu.




" alangkah siotnya kau wahai %$^%(& "


fuhhh...bull sit sungguh...HA HA HA !! tapi takpe..aku kat sana belajar pon kira orait la an. at least dapat gak someting berguna.


" tapi aku tetap tak boley lupakan match tu "


apa aku buat? aku suruh kawan aku rojer rojer kat aku pasal pekembangan tekini match tu. aku suruh dia text, tapi aku tak tengok fon pon. da abeh kelas baru aku tengok. MUAH AHA !! yang menariknya, aku pesan kat kawan aku sorang tu je. yang anta mesej kat aku sekali 3 orang. cakap pasal match tu lak tu.


" uhhh...unsangkarable.. "


dorang cam ada pasang 'phone - spy' kat tepon aku. tu pasal la dorang tau kot. anyway, bila aku baca, dorang kata..


" 0 - 0 "

" malaysia g0o0o0o0o0ol ~~ "

"malaysia menang, tapi kalah"


. . . . . . . . . ?


da balik rumah baru aku paham. malaysia menang piala tu, tapi kalah kat indonesia. well, janji menang, ya idak? pape, syabas & tahniah team malaysia !!



" kami ni orang perempuan, kami sayang kamu Khairul Fahmi & Safee Sali !! "

1 comment:

Izzati said...

testing testing 1 2 3 . .