Saturday, February 5, 2011

sayonara daisuki na hito !



assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. today's (sori rojak) Sunday morning. cuaca elok ni. terang. panas skali. ringkasnya, good day!


" mood kau camne pidji? "


sedih.
frust.

sedih.

sayu.

sedih.

haru.

sedih.

woowoo. (aku guna pekataan ni time untuk menunjukkan aku sedih.) ok, tengok balik tajuk entri.


" sayonara daisuki na hito. ok. bahasa jepun tu. tak paham. nape? "


senang citer; korang tak payah cari maksod dia. aku bagitau. maksudnya selamat tinggal sayangku. RAWRAWRAWR! first aku jumpa kat youtube. korg pon try la dengar. cari yang ada subtitle tau. ok fine. back to this. nape selamat tinggal? sayangku pulak tu.


"well, nama pon sayangku. mesti la orang yang aku sayang. dah dah. hal hal selanjutnya korang pikir sendiri."

"oh ya. btw, selamat tinggal aku ni bukan untuk kazen aku ya."


jyeahhh. macam korang tau kat fb, aku kan dok melagho (tak tau? ok.) pasal kawan kawan aku yang dapat tawaran belajar kat mrsm & sbp. wooowooo~


sebelum aku citer pape, ni la dorang yang nak pinda tu. sori sebab takde gamba, dan maybe tak cukup nama. aku tak dapat sume.


brother yang sangat gentlemen - zahin afif.

brother yang cool habis - ezzat hafizuddin.

brother yang smart n visionary - ahmad hazim.

brother yang kelakar - azizi.

brother yang...yup, sampai yang je - zulhaziq.

sister yang yang (korang faham?) - syakirah.

sister yang sempoi - hidayah.

sister yang baik - atikah.

sister yang h.g.l - wani.

sister yang baru kenal, tapi sure kawan sampai bila bila - idayu.

dan lagi sorang, atikah che mahmood.


jap.

" camne ngan sayangku tu? takkan dorang ni yang.. "

o yeah. kawan aku tuh. mesti la sayang. dah dah. aku tak boleh cakap banyak pasal sayang ni. kang tak pasal pasal masalah lak. hoho!


back to the mood. still sedih. bila nak abes? tunggu la cuti penggal nanti ke, akhir tahun ke. ironi betul. akhir ni, time aku dengar radio je mseti kuar lagu lagu yang sesswai ngan situasi dorang yang nak pinda ni. sebab tu aku tulis note lagu lonely soldier boy ngan aku skandal kat fb. lagi la haru!

ok, put it simple. aku akan sedih sedih sedih bila korang pinda nanti. so, pesan aku, kita belajar baik baik. strive for the best. harap nanti korang balik umah cepat cepat call or contact kitorang yang stay ni. lagi bagos kita jumpa time cuti. lagi hebat kita round round satu m'sia sama sama; sebab da ada lesen. bonus! korang balik sini dengan skill baru! men gitar ke, reti masak kek ke, whatever la. janji skill baru. nak gak tengok camtu an. last, korang yang pegi SMS Rembau, SAMURA, SASER, dan Sekolah Integrasi Selandar ni !!


" aku ngan member member kat sini sure ingat korang. sayang korang. woowoo~ "





::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

::

petikan dari novel Renyah, lagu asal, Kyou Ni Hi Wa Sayonara.




" Sampai bila pun tidak berubah
kita sebagai teman
hari esok kita saksikan
jalan menuju cita cita

Seperti burung yang berterbangan
kita bebas di awan
hari ini kita berpisah
sehingga kita jumpa lagi

Kegembiraan yang kita percayai
jagalah dengan sempurna
hari ini kita berpisah
sehingga kita jumpa lagi. "






No comments: