Saturday, August 6, 2011

on the way

assalamualaikum dan salam persalaman.


ok, adalah lebih baik kita mulakan bicara kita pada hari ini dengan sebiji kurma. hemm, waklu. puasa, mana boleh makan, KAN? so, kita mulakan la dengan salam. pahala lebih sikit nanti. time time kita tengah lapar, dahaga, panas, dan kering (ni yang antonim untuk basah, bukan yang 'kering' yang tu. sila jangan perasan) ni, kan best kalau kita dapat makan, minum dan membasahkan badan kita; sampai lega. tapi memang laaa takkan tejadi, sebab nafsu kita kan ada. sampai ke sudah kita takkan rasa lega. so, what to do, what to do ~

dengan berkat kerajinan makcik shimah, aku pon joinkan diri aku untuk tengok dia main kerat kerat kain.


" haaah? kain? "

" yupp, kaeeeen "

*rasanya kalau guna 'kaen' lagi gud dari 'kain' . pesal? try la detect.


daripada haritu, dia asyik main kerat kerat kain je. tak bosan agaknya. aku pon tengok jela kan. takkan nak kerat sama. sure nanti jahaman. aku kan artistik. dah la. kang aku cakap lebih lebih, korang banyak bunyik. pastu komen macam macam. puiiiii. just take a look. naaaaa








mulakan kerat kerat !










lepas main kerat kerat, kita jahit jahit pulak !









lepas tu...




sekian. selamat berpuasa dan get ready untuk raya. assalamualaikum. weeeeee ~

No comments: