Tuesday, October 25, 2011

exams - free


assalamualaikum dan salam 1 Malaysia folks.


ok, so long time no see hah? jejyeah, memang lama da pun. sejak sejak mengalami macam macam revolusi ni kan. makin lama makin lupa kat blog.


" sesori blog. my bad. "


well, tapi bagus jugak. bukan ada apa pun yang patut aku share dari kepala otak aku ni. baik aku pikir sorang sorang dalam kepala ni. lagi syok, lagi aku paham, dan tak buat orang tak paham. err. benda ni pun da buat aku pening. cukup cukup.

tengs to cik eica yang sedarkan aku pasal blog ni. kalau tak rasanya aku pun tak tau yang aku ada blog.


" well, macam macam revolusi la katakan. "


dengan itu jugak, aku berjaya merajinkan diri untuk buat sikit editing untuk blog ni. tukar kulit. ok la tu. dulu kan buruk. sekarang ok sikit. dan lagi, macam macam revolusi. haa ni la dia. ni la.

tapi bukan ni topik nya dong. sekarang, Sepatutnya aku dalam mode exam. exam tau, exam? final battle of the year, pehhhhhh punya la menggaban. demmmm. aku rasa ramai pun pena dengar aku stress. dorang pun stress jugak, tapi takde macam aku. aku suka ayat ni bila aku stress jawab exam.


" soalan tu, macam mana dia boleh buat bontot aku berair pssssssst "


tapi for real, benda tu macam betul betul jadi je aku rasa. lepas exam, seluar aku terasa sejuk wahahahaha. nak nak exam yang macam hawau tu kan. add math tu. hah. apa function dia bagi susa susa pun aku tak tau la. nak tak nak, kena jawab jugak. puiiii

still tak habis lagi, aku kena buat lagi preparation untuk final episode of this battle. ceh. aku memang sengaja buat ayat poyo. baru ada rasa semangat sikit nak exam. BIO, CHEMISTRY . aku, haihh. ntah la. reda je la kot.

dah la. aku malas pikir benda benda cani. tutup citer. tutup entri ok. assalamualaikum. bai. trimas.


memang patut kau orang kalah pung MU. buuuuuuuuuuuuuuhhhhh

No comments: