Monday, December 5, 2011

lastly ...







assalamualaikum dan salam satu malaysia, malaysia.

ok, sekarang dah pun masuk bulan muharram. lebih tepat sekarang ni (time tulis post) ialah 10 muharram, kalau ikut kalendar hijrah. atau atau atau. bulan 12. atau bulan disember. ataupun bulan december. lebih tepat lagi 6 disember, kalau ikut kalendar masihi (atau gentle cakap kalendar yahudi). kannnnnnnn
" kalender yahudi? "

iyee dik. tu yang kita sambut macam macam tu. 'new year' kononnya, sanggup tu tunggu pukul 12 nak sambut. dengan bunga api nya, dengan konsert nya, dengan ... haihhh gasak kau lah. nak citer pun aku malas. kang menyirap pulak. *woohooo saya tak suka SUJU*

niat aku bukan nak celoteh ala makjem pun kat sini. tetiba sebut pasal kalendar, aku luahkan la kan. apapun, aku nak share pengalaman cuti sekolah hujung tahun aku, yang sentiasa sama dengan cuti cuti sekolah yang lain. bagi aku . . . . .

" cuti means tido. hok yeahh "

kenapa hok yeah, dan bukan ho yeah? HOK tu bunyi hokhok dalam angry bird. hemm aku sekarang pun tenga cuba habiskan sume level dengan 3 star. banyak lagi - - - - :(

ahah ! sebut pasal game, (lupakan kejap part tido tu) cuti sekolah ni aku hari hari online. *aku sedang mengatakan nya dengan bangga* dan bila aku online hari hari, apa nak buat? main game ahh bebbbbbeh


shhhh abaikan babi tu. nak jugak malaun ni selitkan binatang tu. haih



ni game indiana jones. game paling loser penah aku main dekat fb.


tapi sekarang aku main castlevill tu la. sebabnya, tu la game zynga yang paling best aku rasa. dah la avatar tu jalan kemain laju lagi, HP pun tahan, ramai pulak kengkawan aku yang main ! (senang cari neighbors) . ok da cukup la tu. nak tau pegi main sendiri. lepas tu jangan lupa add aku jadi jiran korang. aku akan jadi jiran baekkkk ^^

kembali menyebut topik tido. yeah, nama pun cuti. bukan ada apa pun nak buat. nak baca buku, buku pun ntah. macam ngajuk je. tak nampak batang hidung dorang punnnn so aku abaikan jela HAHAHA *sori cik buku hai cik mukabuku* bila dah syok tido, takkan senang senang nak bangun kan? so aku pun bangun la lambat . . . . setakat ni rekod tido aku ialah bangun pukul 12 tengahari, tu pun hari jumaat (sekali je penah) lepas tu aku tak dapat dapat nak pecah rekod lagi. asal bangun je mesti dalam area pukul 11. susah nak jejak pukul 12 . . . terer kan aku?

contoh muka bangun tido. tapi ni gambar time raya. hoh hoh hoh



ehhh, ada banyak castleville request masuk. nak suruh aku main latewwww. ok chow dulu. assalamualaikum semua :)


*aku ada tiga celenj untuk korang :

- beat rekod bangun pukul 12 aku tu (bagi sape yang suci, bangun awal)
- main game castleville dan jadi jiran aku yang baik hati ni.
- bukak youtube, tengok channel Encik Mimpi. tengok, tapi jangan gelak. tu cabarannya.

sekian.

No comments: