Sunday, July 22, 2012

alan wah sahlan.

ASSALAMUALAIKUM SEMUA :)


waaaaaahhhhhh seriously aku kangen gila babeng dengan blog aku ni T___T lama gila kot tak bukak. i mean tak tulis entri baru (sebab rajin bukak untuk jenguk jenguk je).

"mana kau pegi weh?"

aku? ada je kat sini. dok ngadap komputer. just tak bukak blog. rasanya last post tahun lepas. wooo kesian blog ni. macam tak bertuan nak kemaskan habuk habuk dia. sobs sobs sabar ye wahai blogku. well, apa aku buat selama menghilangkan diri dari dunia blog? of kos FB dan Twitter. tapi aku lebihkan twitter. yeah, no doubt dulu musim FB. tapi sekarang sori la. FB bagi aku sekarang hanya sekadar tempat pesinggahan. cewahh kemain singgah lagi.

"i dont get it bro."

tu pun tak paham, wahh parah la. tapi betul la, aku just singgah bukak FB untuk post gambar, tengok notification dan main pool. tu pun dah jarang main dah sekarang. haihhh apa la teruk aku ni.

"apesal lak?"

ohh yaa. lupa lak nak citer. sebenarnya kehilangan aku selama ni disebabkan...


yaaa. benda ni dah hilang. bukan hilang sebab toyol curi. tapi sebab Pakcik Ghafar amek. dia simpan. tak, dia sorokkan. sebab apa agak agak?

"mana aku tau kau =.="

ha ha ha yolah. sebab aku over-online. jyeahh over bhai, over ! hemm jap over bukan pekataan yang sesuai. ADDICTED. yeahhh, ketagih. takde la macam ketagih ganja tu. tapi yela kan. pengaruh internet memang kuat. sampai kan cikgu aku cakap camni :

"DULU TV, SEKARANG KOMPUTER PULAK JADI DAJAL MATA SATU."

hemmm tak boleh disangkal ayat tu kan. tsk tsk takpe la. semua dah aku jadikan iktibar. (aku rasa sebab internet la result exam aku macam hawau)

***********************************NEXT STORY**********************************

IT'S PUASA TIME FOLKS (tiup semboyan)

yaaa salam ramadan daripada aku. 


orang puasa la katakan.

 found randomly in FB during 1 Ramadan. ahak!

cuaca di Rembau, 2 Ramadan 1433H.

hemm meh aku bagitau sikit pasal atur hidup (ada ke atur hidup?) aku bermula bulan puasa sampai lah SPM. yeah, aku kan SPM tahun ni.
puasa
-
raya
-
trial (direct lepas naik cuti raya)
-
drilling drilling drilling
-
SPM
-
aku bebas
-
the end


camtu lah gamaknya. anyway, selamat menjalani ibadah puasa semua. assalamualaikum.





















No comments: