Monday, December 19, 2011

gegajet

assalamualaikum semua .

dah makan dah semua? kalau sudah, apakah yang kalian makan? haaa pasti lazat bukan. hemm tapi maafkan saya ye, sebab tersengaja bekata kata begini; untuk meloyakan kalian. hal ini kerana aku rasa sangat panas kenapa blog aku dah biol ni gaahhhh guaggghhhh watdeffffff . ohhh shit shit shit shit ..

" oppss. sori semua. aku belajar mencarut bila main pool. "

cukup la tu. aku nak citer benda lain ni. kang tak tetaip sampai ke sudah. hemm harini  tetiba aku dapat ilham nak berfikir pasal barang barang kepunyaan aku (dan jugak pakcik ghafar punya skali) yang penah dan masih aku ada. eh, sume benda ni masih ada. so kira masih ada la ! eh?

without further ado , *first english sentence* here're some of my owns; my gadgets !

- PLAYSTATION 2 -



fuuuu klasik nye laa hai kau PS 2 !



fuufuufuuu tuu dia casing dia. eh casing ke. bukan kotak ke. ahh gasak la apa pun janji tu lah dia ps2 aku. see, nilah maksud aku MASIH ADA . ada, tapi macam takde. tengok la tu. elok gua simpan dalam kotak beb. 

" lu yang simpan bro ? "

errr yelah. bukan la aku yang simpan. kamon la, sape lagi kalau bukan pakcik ghafar yang perap benda alah tu then simpan kat bilik akak aku. cisss kesian kau cik ps. betahun kau teperap dalam kotak kaler beluw beluw tu.

 " apa cik ps? iyeee. aku dengar rintihan kau untuk minta dimainkan .. besabar ye cik ps.. "

hemm biasa la. aku ni tuan yang ada hubungan yang kuat dengan barang barang kepunyaan aku. aku sorang je dengar apa dorang cakap. tak pecaya? apa aku pedulik. 

ok, it's time to reveal your beauty cik ps !





 jenjengjenggg tuu dia pasangan dual shock 2 !




 ahhhh tengok signature agung tu !


ok .. kenapa banyak sangat ni ..


haaaa well, itulah cik ps aku. dah dua tahun aku tak main kau cik ps. mana tak merintih rintih budak ni. kesian . . . besabar la ok. see you next year bebeh. awooooooooooo

" hai, saya lah . . .  CIK PS 2 . "



ok the next gadget, presenting to you . . . jengjengjengggggggg

- NOKIA X3-02 a.k.a fon aku -



ok, bukan nak cakap apa. ni pun kira gadget jugak kan. tapi tapi tapi kan kan. aku rasa, fon ni lebih kepada portable game console macam PSP tu. yaa, memang la aku tak main game dalam fon ni sangat. tapi ntah, aku akan guna dia bila aku rasa boring. kira alat untuk hilangkan bosan la ni. 

" weh, apa yang bestnya? apa yang boleh hilangkan bosan nye .. "

ntah. pada aku, game paling agung yang ada dalam fon ni (kira semua henfon la) , ialah kehebatan dan kemampuan jaringan pehubungan jarak jauh dia. 

" amenda kau ni? "

ehh ntah. amenda aku ni. alah, ni lah. aku rasa ni lah game paling best bila aku pegang fon - SMS .

yaaa tu lah dia. bila aku boring, aku mula la. amek fon tu, cek satu satu list contact. bawah bawah bawah bawah bawah bawah sampai la aku nampak nama yang agak agak aku rasa cam best je nak mesej dengan dia. 

" haaa haaa sape tu pidji . . . "

apa kau? aku mesej orang le. agak agak dia pun bosan, aku pun anta la mesej. puihhh. dah la diam kau.

" . . . . . . . "

ok, itu je gadget yang dapat aku pikir sekarang ni. so, cukup la tu. jap jap aku preview ... haa panjang la ni kan. ok, that's all. bye bye. assalamualaikum semua :)




*di suatu sudut lain*

....aku dengar satu gadget berkata...

" pidji ! wei jangan lupa aku ! aku yang amek gambar gambar dorang ni ! "

dan aku . . .

" . . . . . . . . . pool jom ! "

2 comments:

Jay said...

Kamera :D *tetibe* -.-'

'SECRET' said...

eh2. fon kitew samer laa. hee