Tuesday, December 6, 2011

susah nak aktif, aku pasif


assalamualaikum semua.

haaaa kali ni . . . yahhhh. for the first time aku post entri dua kali dalam sehari ! aku bebangga jadi diri aku. tapi tapi tapi. tak kekal lama tu.

" apehal lak ? "

jap jap . ada ke yang prihatin sampai nak tanya camtu? oookeh. aku ni memang malas; malas membaca, mengarang (hand-writing & typing) dan . . . . . tu je kot. tapi malas tu macam hape sangat. so aku guna pasif; antonim kepada aktif. tak caya bukak la kamus ke google ke tanya cikgu ke . . . . tapi kan kan kan. bila aku review balik blog aku, tenyata blog bogok aku ni ada jugak yang jenguk. *huuuu sebagai pendatang baru aku terharu* SO, aku a p p r e c i a t e hah ! bukan main susah lagi nak eja. aku hargai kejengukan korang ke blog ni. trimas yooo !

and, well . . . . kata malas kan. that's all for today. see ya later pips. gahgahgah assalamualaikum ~




No comments: